Κυριακή 24 Δεκεμβρίου 2017

ραγίζει και τις πέτρες

ραγίζει και τις πέτρες το μνμ που έγραψε στην προσωπική της σελίδα στο fb  πριν λίγες ώρες η κόρη του αδικοχαμένου φίλου και συνάδελφου μας Λγου(ΠΒ)εα Πολυμεροπουλου Γεωργίου  που έφυγε τόσο ξαφνικά,  τόσο άδικα ,  μαζί με άλλους 22 συνανθρώπους μας , στα λασπόνερα της μάνδρας εκείνο το πρωινό . θα κλέψω κάτι από την ανάρτηση της << οι άνθρωποι πεθαίνουν μόνο όταν τους ξεχνάμε και εγώ δεν θα σε ξεχάσω ποτέ .>>

15 Νοεμβρίου 2017
Η μέρα που όρισε ο θεός να σε πάρει από κοντά μου … ακόμα δεν το χωράει ο νους μου πως δεν θα σε ξαναντικρίσω και δεν θα σου ξαναμιλήσω ….έφυγες και άφησες πίσω ένα μεγάλο γιατί… γιατί να γίνει με αυτόν τον τρόπο . Ας είχα πέντε λεπτά να σου πω όλα αυτά που νιώθω και μετά ας ξανανέβαινες στην αγκαλιά των αγγέλων …. Δυστυχώς δεν κατάφερα ούτε ένα τελευταίο αντίο να σου πω… ήσουν ένας καταπληκτικός άνθρωπος και ο καλύτερος μπαμπάς που θα μπορούσα να ζητήσω πάντα με ένα χαμόγελο το οποίο μου έδινε δύναμη να συνεχίσω …… ήσουν πάντα διπλά μου , με υποστήριζες και μου έδειχνες την αγάπη σου με κάθε τρόπο ….… λειτουργούσες και θα λειτουργείς πάντα ως πρότυπο για έμενα και μακάρι να σου μοιάσω έστω και στο ελάχιστο , παρά τις αδικίες της ζωής τα κατάφερες, ποτέ δεν το έβαλες κάτω και έδινες τα πάντα για την οικογένεια σου … ποτέ δεν θα ξεχάσω αυτά που μου έμαθες …. Για το μόνο που ευχαριστώ τον Θεό είναι πως ακόμα και αν σε πείρε κοντά του ,μου έδωσε την ευκαιρία να σε γνωρίσω και να έχω την τιμή να είσαι ο πατέρας μου και να λέω ότι είμαι κόρη σου … μεγάλωσες χωρίς πρότυπο πατερά και όμως κατάφερες να γίνεις ο καλύτερος Πάντα μου έλεγες ότι η ζωή είναι άδικη και δυστυχώς το κατάλαβα με τον χειρότερο τρόπο …θα έδινα τα πάντα για να σε γυρίσω πίσω .. ελπίζω να βρήκες την γαληνή και την ηρεμία που αναζητούσες και ξέρω ότι ακόμα και εκεί πάνω υπάρχουν άνθρωποι που σε αγαπάνε και θα σε προσέχουν καλό παράδεισο μπαμπά μου ... οι άνθρωποι πεθαίνουν μόνο όταν τους ξεχνάμε και εγώ δεν θα σε ξεχάσω ποτέ .Μπορεί να έχασες την μάχη για την ζωή αλλά εύχομαι να κέρδισες την μάχη για τον παράδεισο …ΣΑΓΑΠΩ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου